Lifestyle-/kuvausblogi
söpööö❤
Kiitos❤
Hih c: oot sie kyllä nätti, ihania vaatteita. :3 Kiva video, yks miinus, sun ääni ei kuulunu kovin hyvin tuossa videossa. c;
Kyllä tuon webkameran laatu on aivan surkea,vaikka korkealla äänensävyllä puhuisi,se tallentaa kuin olisi kuiskinut kameraan u__u" Itsekkin täytyi täysillä alkuosio kuunnella :DMutta tuosta asiasta huolimatta,kiitos kovasti❤❤❤
söpööö❤
VastaaPoistaKiitos❤
PoistaHih c: oot sie kyllä nätti, ihania vaatteita. :3 Kiva video, yks miinus, sun ääni ei kuulunu kovin hyvin tuossa videossa. c;
VastaaPoistaKyllä tuon webkameran laatu on aivan surkea,vaikka korkealla äänensävyllä puhuisi,se tallentaa kuin olisi kuiskinut kameraan u__u" Itsekkin täytyi täysillä alkuosio kuunnella :D
PoistaMutta tuosta asiasta huolimatta,kiitos kovasti❤❤❤