A candle in the dark~

Lifestyle-/kuvausblogi

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Good night,sleep tight♥


Lähettänyt Elli klo 3/20/2013 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Elli
Kaikki luova tekeminen on lähellä sydäntäni♡
Tarkastele profiilia

  • ▼  2013 (6)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ▼  maaliskuuta (1)
      • Good night,sleep tight♥
    • ►  helmikuuta (2)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ►  2012 (2)
    • ►  joulukuuta (2)

Parasta tässä blogissa on

Suosituimmat tekstit

  • Ensimmäinen videopostaus - Ostoksia!
    Tänään käväisin Itiksessä ja ostin sieltä sitten paidan,pöksyt,meikkivoiteen ja kaikkea muuta! Tein jopa ekan videopostauksen,ääni kuullo...
  • Happy New Year!
    Kuvia ottelin eilen prameista ilotulituksista ja kaikista muista säihkyvistä sekä sädehtivistä asioista,ilotulituksista tuli vain yksi huon...

Stalkkerit~

White Moustache
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.