lauantai 26. tammikuuta 2013

New!

Olette varmaan jo huomannut ettei sydänpipari enään profiili-ikonissa olele?

No siihen olin kyllästynyt ja se sai sitten aivan uuden ilmeen!

Mitä mieltä olette? 

Toivon runsaasti mielipiteitä olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia.


tiistai 1. tammikuuta 2013

Happy New Year!

Kuvia ottelin eilen prameista ilotulituksista ja kaikista muista säihkyvistä sekä sädehtivistä asioista,ilotulituksista tuli vain yksi huonolaatuinen,mutta jotenkuten onnistunut kuva.

Semmoinen kollaasi tällä kertaa


 Uusivuoteni meni ihan kivasti,äidin ystävä tuli tyttärensä kanssa kylään. Ensimmäiseksi söimme nakkia,noisetteja ja äidin tekemää salami&pepperoonipizzaa. Sitten lähdettiin ulkosalle
ampumaan raketteja,tai itseasiassa sytyttämään pieniä raketteja kuten lentokoneraketti ja perhosraketti.Muut sytyttelivät ja minä se vain siellä kameran takana niitä kuvia ottelin.Kyllähän minäkin muutaman sytytin,mutten läheskään yhtä paljon kuin esim.pikkuveljeni.Sitten myöhemmin
menimme sisään katsomaan elokuvaa.Ja sitten kun vuosi oli vaihtunut, valoimme tinat.Tinani näytti ihan mieheltä,varjossa siis.
Oli ihan hupaisa uusivuosi,seuraava pyhä on
kaiketi loppiainen..?
Tuohon tinan kuvaan on hyvä lopettaa,
eli heihei ja onnea vuodelle 2013!







Ps.Kommaaminen  tai lukiaksi liittyminen ei olisi pahitteeksi.