lauantai 26. tammikuuta 2013
tiistai 1. tammikuuta 2013
Happy New Year!
Kuvia ottelin eilen prameista ilotulituksista ja kaikista muista säihkyvistä sekä sädehtivistä asioista,ilotulituksista tuli vain yksi huonolaatuinen,mutta jotenkuten onnistunut kuva.
![]() |
| Semmoinen kollaasi tällä kertaa |
ampumaan raketteja,tai itseasiassa sytyttämään pieniä raketteja kuten lentokoneraketti ja perhosraketti.Muut sytyttelivät ja minä se vain siellä kameran takana niitä kuvia ottelin.Kyllähän minäkin muutaman sytytin,mutten läheskään yhtä paljon kuin esim.pikkuveljeni.Sitten myöhemmin
menimme sisään katsomaan elokuvaa.Ja sitten kun vuosi oli vaihtunut, valoimme tinat.Tinani näytti ihan mieheltä,varjossa siis.
Oli ihan hupaisa uusivuosi,seuraava pyhä on
kaiketi loppiainen..?
Tuohon tinan kuvaan on hyvä lopettaa,
eli heihei ja onnea vuodelle 2013!
Ps.Kommaaminen tai lukiaksi liittyminen ei olisi pahitteeksi.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

