A candle in the dark~
Lifestyle-/kuvausblogi
lauantai 26. tammikuuta 2013
New!
Olette varmaan jo huomannut ettei sydänpipari enään profiili-ikonissa olele?
No siihen olin kyllästynyt ja se sai sitten aivan uuden ilmeen!
Mitä mieltä olette?
Toivon runsaasti mielipiteitä olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti