tiistai 2. huhtikuuta 2013

Pääsiäinen♡

Pääsiäisenä oli hauskaa,harmi että se meni niin nopeasti.

Lankalauntai

Menimme mummille syömään pääsiäisateriaa ja etsimään pääsiäismunia.Oli todella hauskaa,varsinkin kun pikkuserkku oli ottanut mukaansa koiransa,Jaffan.
Kävin jopa ulkoiluttamassa Jaffaa,harmi ettei siitä ylisöpöstä cockerspanielista tullut otettua kuvaa.


Pääsiäispäivä

Aamulla heräsin hyvin iloisena ja pirteänä,nousin sängystä ja kävelin olohuoneeseen jossa näin pikkuveljen innoissaan availevan pääsiäismunia.Liityin seuraan ja siitä päivä alkoikin.

Iltapäivällä mummi,täti,setä ja heidän poikansa Artur tuli kylään.Söimme pääsiäisateriaa ja juttelimme.Päivä meni hyvin nopeasti.

2.Pääsiäispäivä

Tein brunssin koko perheelle,tosin meitä on vain neljä,ettei mikään suuri urakka ollut,hehe.
Mutta brunssi oli paahtoleipä jonka päällä oli pekonia,munavoita ja currya.Se oli niin hyvää että olisin voinut syödä niitä loputtomiin.En nyt aivan.
 Iltapäivällä lähdin ystäväni kanssa katsomaan
"Warm bodies".Olimme elokuvateatterissa suunnilleen 17.08 ja elokuva alkoi 17.15.Oli lähellä että myöhästyisimme,kiitos minun viivyttelyt,hehheh.Siinä taisi olla kaikki,toivottavasti teillä oli hyvä pääsiäisloma!♡



torstai 21. helmikuuta 2013

Chubby Bunny!

Minut haastettiin Chubby bunnyyn,miksei,pitäähän teitä lukijoita jotenkin viihdyttää!
Toivotan tässä samalla hyvin,hyvin myöhäistä ystävänpäivää kaikille (:

lauantai 2. helmikuuta 2013

Ensimmäinen videopostaus - Ostoksia!

Tänään käväisin Itiksessä ja ostin sieltä sitten paidan,pöksyt,meikkivoiteen ja kaikkea muuta!


Tein jopa ekan videopostauksen,ääni kuullostaa nuhaiselta ja hiljaiselta alussa koska kuvasin sen webkameralla :P

No mitäs piditte?
Lopuksi vielä kuva:

lauantai 26. tammikuuta 2013

New!

Olette varmaan jo huomannut ettei sydänpipari enään profiili-ikonissa olele?

No siihen olin kyllästynyt ja se sai sitten aivan uuden ilmeen!

Mitä mieltä olette? 

Toivon runsaasti mielipiteitä olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisia.


tiistai 1. tammikuuta 2013

Happy New Year!

Kuvia ottelin eilen prameista ilotulituksista ja kaikista muista säihkyvistä sekä sädehtivistä asioista,ilotulituksista tuli vain yksi huonolaatuinen,mutta jotenkuten onnistunut kuva.

Semmoinen kollaasi tällä kertaa


 Uusivuoteni meni ihan kivasti,äidin ystävä tuli tyttärensä kanssa kylään. Ensimmäiseksi söimme nakkia,noisetteja ja äidin tekemää salami&pepperoonipizzaa. Sitten lähdettiin ulkosalle
ampumaan raketteja,tai itseasiassa sytyttämään pieniä raketteja kuten lentokoneraketti ja perhosraketti.Muut sytyttelivät ja minä se vain siellä kameran takana niitä kuvia ottelin.Kyllähän minäkin muutaman sytytin,mutten läheskään yhtä paljon kuin esim.pikkuveljeni.Sitten myöhemmin
menimme sisään katsomaan elokuvaa.Ja sitten kun vuosi oli vaihtunut, valoimme tinat.Tinani näytti ihan mieheltä,varjossa siis.
Oli ihan hupaisa uusivuosi,seuraava pyhä on
kaiketi loppiainen..?
Tuohon tinan kuvaan on hyvä lopettaa,
eli heihei ja onnea vuodelle 2013!







Ps.Kommaaminen  tai lukiaksi liittyminen ei olisi pahitteeksi.