torstai 21. helmikuuta 2013

Chubby Bunny!

Minut haastettiin Chubby bunnyyn,miksei,pitäähän teitä lukijoita jotenkin viihdyttää!
Toivotan tässä samalla hyvin,hyvin myöhäistä ystävänpäivää kaikille (:

lauantai 2. helmikuuta 2013

Ensimmäinen videopostaus - Ostoksia!

Tänään käväisin Itiksessä ja ostin sieltä sitten paidan,pöksyt,meikkivoiteen ja kaikkea muuta!


Tein jopa ekan videopostauksen,ääni kuullostaa nuhaiselta ja hiljaiselta alussa koska kuvasin sen webkameralla :P

No mitäs piditte?
Lopuksi vielä kuva: