Toivotan tässä samalla hyvin,hyvin myöhäistä ystävänpäivää kaikille (:
torstai 21. helmikuuta 2013
Chubby Bunny!
Minut haastettiin Chubby bunnyyn,miksei,pitäähän teitä lukijoita jotenkin viihdyttää!
Toivotan tässä samalla hyvin,hyvin myöhäistä ystävänpäivää kaikille (:
Toivotan tässä samalla hyvin,hyvin myöhäistä ystävänpäivää kaikille (:
lauantai 2. helmikuuta 2013
Ensimmäinen videopostaus - Ostoksia!
Tänään käväisin Itiksessä ja ostin sieltä sitten paidan,pöksyt,meikkivoiteen ja kaikkea muuta!
Tein jopa ekan videopostauksen,ääni kuullostaa nuhaiselta ja hiljaiselta alussa koska kuvasin sen webkameralla :P
Lopuksi vielä kuva:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)