lauantai 2. helmikuuta 2013

Ensimmäinen videopostaus - Ostoksia!

Tänään käväisin Itiksessä ja ostin sieltä sitten paidan,pöksyt,meikkivoiteen ja kaikkea muuta!


Tein jopa ekan videopostauksen,ääni kuullostaa nuhaiselta ja hiljaiselta alussa koska kuvasin sen webkameralla :P

No mitäs piditte?
Lopuksi vielä kuva:

4 kommenttia:

  1. Hih c: oot sie kyllä nätti, ihania vaatteita. :3 Kiva video, yks miinus, sun ääni ei kuulunu kovin hyvin tuossa videossa. c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuon webkameran laatu on aivan surkea,vaikka korkealla äänensävyllä puhuisi,se tallentaa kuin olisi kuiskinut kameraan u__u" Itsekkin täytyi täysillä alkuosio kuunnella :D

      Mutta tuosta asiasta huolimatta,kiitos kovasti❤❤❤

      Poista