Joulutunnelmaa:
https://www.youtube.com/watch?v=GUPW3_xElyoNyt enemmän tietoa eilisestä:
Aamulla mummi tuli kylään mukanaan iso lahjasäkki,suurin osa meni pikkuveljelle,kun en mä oikein toivonut mitään muuta kun käteistä.Sain sitte pienen kirjekuoren jonka sisällä oli paljon,paljon rahaa ja sitten semmoisen pikkuisen paketin jonka sisällä oli "Talvikonvehteja".Maku oli aivan uudenlainen mulle,mutta se maistui ihan hyvältä. Sitten noin kahden aikaan mentiin pikkuserkuille viettämään joulua,siellä oli isoisä,isoäiti ja iskän eno.Sillä enolla oli semmoinen kamera,jolla sai ihania kuvia,mahtavilla varjoilla.Tässä tämmöinen kuva musta varjolla:
| Varjo onnistui,muttei ilme >-< |
Ja me söimme siellä pikkuserkuilla kalaa,lihapiirakkaa liemellä,tietysti kinkkua,kalkkunaa,
lanttu-,peruna- ja porkkanalaatikkoa.
Perunalaatikko ja kalkkuna<3
Ja sitten noin kahdeksan aikaan tuli joulupukki lahjasäkki mukanaan,tälläkään kertaa ei suurta,
eikä monta lahjaa tullut.Mutta ne lahjat mitkä sain sisälsi karkkipussin ja paljon,paljon,paljon
rahaa.Sitten puoli yhdeksän lähdettiin kotiin päin,ja siellä odotti lahjakasa,hirmuisen suuria
lahjoja! Annoin äidille semmoisen laatikon jonka sisällä oli jouluisia tuoksuja,isälle
hauskan kahvikupin,pikkuveljelle koristekumeja ja pomppupallon ja kisulle ruokaa ja pari
leluhiirtä.Itse sain taulutelkkarin!
Vihdoin oma,iso TV<3
leluhiirtä.Itse sain taulutelkkarin!
Vihdoin oma,iso TV<3
Lopuksi biisi jota kaikki lauloi "Elise navidadiksi" :
http://www.youtube.com/watch?v=rOPZoX6ZSnE
"Ps": Hyvää,-myöhäistä- joulua kaikille!<3

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti