Päätin sitten tehdä tämmösen lifestyleblogin,aijon kuvailla siis Nikonin järjestelmäkameralla
ja siitä tulee ihan hyvän laatusia kuvia,toki bloggeri voi pilata laadun..Mutta siis,yritän olla
mahdollisimman akti,tänäänhän on jouluaatto että kyllä näitä kuvia syntyy varmasti! ;]
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti