Lankalauntai
Menimme mummille syömään pääsiäisateriaa ja etsimään pääsiäismunia.Oli todella hauskaa,varsinkin kun pikkuserkku oli ottanut mukaansa koiransa,Jaffan.Kävin jopa ulkoiluttamassa Jaffaa,harmi ettei siitä ylisöpöstä cockerspanielista tullut otettua kuvaa.
Pääsiäispäivä
Aamulla heräsin hyvin iloisena ja pirteänä,nousin sängystä ja kävelin olohuoneeseen jossa näin pikkuveljen innoissaan availevan pääsiäismunia.Liityin seuraan ja siitä päivä alkoikin.
Iltapäivällä mummi,täti,setä ja heidän poikansa Artur tuli kylään.Söimme pääsiäisateriaa ja juttelimme.Päivä meni hyvin nopeasti.
2.Pääsiäispäivä
Tein brunssin koko perheelle,tosin meitä on vain neljä,ettei mikään suuri urakka ollut,hehe.Mutta brunssi oli paahtoleipä jonka päällä oli pekonia,munavoita ja currya.Se oli niin hyvää että olisin voinut syödä niitä loputtomiin.En nyt aivan.
Iltapäivällä lähdin ystäväni kanssa katsomaan
"Warm bodies".Olimme elokuvateatterissa suunnilleen 17.08 ja elokuva alkoi 17.15.Oli lähellä että myöhästyisimme,kiitos minun viivyttelyt,hehheh.Siinä taisi olla kaikki,toivottavasti teillä oli hyvä pääsiäisloma!♡



Blogger pilasi videoni laadun,jälleen kerran.
VastaaPoistaHihi. Ehdittiinpäs ajoissa. x3 Ihana postaus! (づ。◕‿‿◕。)づ
VastaaPoistaNiinpä,meillä kävi tuuri :3&kiitos paljon♡
VastaaPoista